گاه نوشت های من

۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۲

تصمیم

::طی یک اقدام فوق مهم تصمیم گرفتم درس بخونم

خب من سال دیگه کنکور دارم اگه الان نخونم دیگه وقتی برام نمیمونه

جالبه هنوز امروز این تصمیمو گرفتم همکار مامانم زنگ زد بپرسه ببینه چه کتاباییو میخونم و چجوری میخونم که پسر خواهرشم مثه من بخونه:)

ینی همین الانشم الگو شدم:))

منم کلی پیشنهادات قشنگ قشنگ دادم یهو گفتن که کتاب زیست سه تم بده یکی دو هفته دستش باشه نکته هاشو بنویسه :/ حالا میگف دو سه روز شاید میدادمش مگه من نمیخوام درس بخونم؟

::تلگراممو پاک کردم باشد که رستگار شوم:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
all balo

نظرات  (۲)

سایت گاه نوشت های من خواهش کرده  دنبال کنکه دنبال بشی
سلام
:)))
همانا رستگاری از آن شما خواهد بود با این کاری که کردید 👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">